Ditt lag när du klarade E4 första gången?

Diskutera allt som rör Diamond, Pearl och Platinum.

Ditt lag när du klarade E4 första gången?

Postby BlazeShadow » 20 Feb 2010, 19:16

Tja, försöker öka aktiviteten här, och tyckte det här verkade som en bra tråd. Vilka pokémons klarade ni spelet med första gången? Jag hade Empoleon, Heracross, Rampardos, Roserade, Noctowl och Bibarel (HM-slav) första gången i Platinum. Jag återkommer med levels och attacker senare.

EDIT: Så

Empoleon level 56 (Surf, waterfall, ice beam, grass knot) (Nu: level 61, Drill Peck istället för Waterfall)
Heracross level 54 (Brick Break, Night Slash, Close COmbat, Aerial Ace) (Nu: level 61, Megahorn istället för brick break)
Rampardos level 53 (Head Smash, ThunderPunch, Zen Headbutt, Earthquake) (Nu: level 61, Outrage istället för Zen headbutt)
Roserade level 53 (Weather Ball, Synthethis, Solarbeam, sunny day) (Nu: Ersatt med en Ludicolo level 62 som har Waterfall/Ice punch/Thunderpunch/waterfall)
Noctowl level 41 (Hypnosis, Fly, Air Slash, Zen headbutt) (Nu: level 61, Hypnosis, Dream eater, fly, heat wave)
Bibarel level 20 (Cut, Strenght, Rock smash, rock climb) (Nu: samma, lol)
Languages I speak: Swedish (Native level), English (Very good level), Italian (Very good level at understanding, but poor writing skills) and a little German (Decent level, I'm studying it at school).
Image
BlazeShadow

Country: Sweden (se)

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Ditt lag när du klarade E4 första gången?

Postby Kratos_Aurion » 13 May 2010, 20:50

Få se nu om jag minns rätt vilka jag hade när jag slog E4.

Steelix
Staraptor
Tentacruel
Gyarados

Attackerna skriver jag så småningom.

Bra tråd BlazeShadow förresten. Tycker att den här sveska delen behövs liva upp lite.
Angel Of Judgment
Image
Kratos_Aurion

Postby JosJuice » 14 May 2010, 07:46

Det är ingen mening med att försöka göra delen aktiv. Den är bara ett litet mini-PF som failade.
Image
JosJuice

Postby Kratos_Aurion » 16 May 2010, 10:00

JosJuice wrote:Det är ingen mening med att försöka göra delen aktiv. Den är bara ett litet mini-PF som failade.

Va du var positiv då xD

Fast det är sant vi har PF..
Angel Of Judgment
Image
Kratos_Aurion

Return to Diamond, Pearl och Platinum