Pokémon X and/or Y walkthrough på svenska (in swedish)

Discussion of everything related to the upcoming Pokémon X and Y for Nintendo 3DS.

Pokémon X and/or Y walkthrough på svenska (in swedish)

Postby Grazz4Life » 16 Sep 2013, 18:31

Jag ska starta en walkthrough på pokémon x elr y när det släpps. Men jag behöver tittare! Om någon har tid eller lust, kolla in min kanal på U-Tube= Grazz4Life

Just nu spelar jag Heart Gold på svenska och jag behöver någon som skriver "mer" eller något annat trevligt i kommentarerna på min senaste video för att fortsätta! Tråkigt att göra något som ingen tittar på.

YOU PEOPLE WHO SPEAK ENGLISH CAN ALSO CHECK OUT MY CHANNEL TO SUPPORT ME, OR EVEN WATCH FOR FUN! THE COMMENTARY IS IN SWEDISH, I LIKE WATCHING GAMEPLAYS WHEN THEY ARE SPEAKING A LANGUAGE I DO NOT KNOW. MABYE YOU WILL FIND IT FUNNY TOO?

YOUTUBE: Grazz4Life

Jag är 14 och gillar grästyper! Min favoritpokemon just nu är Serperior. Men mina "favourites of all time" är Bayleef och Arcanine! Kolla in snälla! Jag gör sub for sub om ni har en seriös kanal!
Grazz4Life

Country: Sweden (se)

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Pokémon X and/or Y walkthrough på svenska (in swedish)

Postby GoldenGrowlithe » 24 Oct 2013, 18:56

Hej, det är nice med Let's plays på svenska, måste jag säga. :) Men tyvärr så tittar jag inte på let's plays själv längre. :/
Lycka till, ifall du skulle fortsätta. :)
(Kanske kan du hitta en större publik på pokeplaza.se ?)

Hi, Let's plays in Swedish are nice, I have to say. :) But unfortunally, I don't watch them myself anymore. :/
Good luck, in case you start making them again. :)
(Maybe you can find some people to watch your videos at pokeplaza.se ?)
Urr, my English could definitely be better than it is...
GoldenGrowlithe

Country: Sweden (se)

Return to 6th Generation